Tjohoo

Det var ett tag sen nu.

Kan samanfatta helgen lite snabbt.
Den var supertrevlig.
Serverade på 50-årsfest på lördagen och jag hade mycet roligt :)
Körde sedan lite taxi på natten men när jag hade lämnat alla så råkade jag köra lite för nära en refug och åkte mot kanten och fick punkterning =/ hahah
Ringer mamma och pappa klokan 04:00 och dom får kliva upp ur deras skönhetssömn och komma och hjälpa mig, kom inte i säng förrän vid 05:00.

På söndagen vid 11:40 vaknade jag och vid 14 var det dags för 1-årskalas till sötaste Hugo =)

Sen åkte vi hem och jag somnade, fast var inte så trött då, tröttheten kommer alltid någon dag efter, var sjukt trött både måndag och tisdag :)

Nej nu är det hej från mig på ett tag

Får se när jag skriver igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0