Jobbhelg

Denna helg består av mycket jobb.

Fredag 7-15 Lördag 7-15 söndag 7-15 måndag 7-15
Inte kul att gå upp så tidigt på helgen men är ändå rätt bra tider.

Idag fick jag skynda mig hem från jobbet för lille Bessie hade varit ensam hemma hela dagen :(
Sen hade jag lovat att besöka Jessicas katter så det blev att åka tillbaka mot Täby Kyrkby efter att ha gått ca 30 minuter med hunden.
Sen har dagen varit seg, har varit sjukt trött.

I morgon är det jobb till 15, har samling till match 15:30 men då ska jag försöka hinna äta lite innan så jag inte står vrålhungrig i målet under matchen.
Frej står för motståndet, men det skrämmer inte mig, det är dom som ska skrämmas av oss.

Måndag är det fullspäckat igen.
Jobb 7-15 (Bällsta)
Sånglektion lektion 16:50-17:10 (Täby Kyrkby)
Träning 19:30-21:00 (Vallentuna IP)
Känns som att jag åker fram och tillbaka till nästan samma ställe 3 gånger =)

Nej nu ska jag borsta tänderna och luta huvudet mot kudden.

kram och sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0