Nedräkning

Nedräkningen pågår för fullt tillmin födelsedag....
Eller nedräkning å nedräkning, jag känner inte att det är superspeciellt att fylla år, men visst är det kul ändå.
Min ena bror sa till mig idag

Han: Malin, har du några planer för nästa termin?
Jag: Nääe? du menar nu i höst?
Han: Jaa....har du funderat på hur du ska göramed fotbollen å jobb å så?
Jag: Oj, nej det har jag inte?
Han: Okej, men kan/får du styra lite hur du vill ha det schema?
Jag: aa?, eller asså om jag säger till i god tid att jag ska göra något på hösten så fixar han schemat så det anpassar mig någorlunda
Han: Okej :) du får reda på på onsdag om vad som sker, men jag har din höst planerad...


Spännande :) Det jag är inne på att han har planerat är typ nån fotokurs eller nåt men man vet aldrig :)

Men om två dagar får ni säkert också reda på det :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har en super bra present till min vän :) hihi

2011-05-10 @ 13:23:11
Postat av: Malin

Nu är jag lite nyfiken :)

2011-05-12 @ 14:14:30
URL: http://granaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0