Tänker på dig

Igår ringde en vän till mig innan jag skulle somna.
Vill bara skicka massa tankar till dig gumman.
Är glad att du känner dig trygg för att prata med mig.
Jag hoppas verkligen att allt löser sig.


Idag är det fredag och det betyder jobb.
Jobbar 7-15 idag sen är det minihelg.
Skulle jobba hela helgen men har bytt bort min lördag för jag ska på dop till söta Dennis :) (mitt kusinbarn)
Jag får representera oss från detta hus för i morgonbitti åker mamma och pappa till Lanzarote.
Jag vill också åka iväg.
Här är det bara snö och snö och kallt och balsk och lite mer snö.
Vill bort från kylan och snön ett tag, fast hmm iofs ska jag till snön vecka 12,fast då ska jag åka skidor och ha roligt :)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0