Det är så tråkigt

Det tråkigaste med att åka iväg nån stans är att packa.
I morgon åker jag, pappa och min ena bror med en grossist till pappas företag till Lofsdalen.
Åka lite skidor osv.
Men vad ska man ha med sig?
Hur mycket ska man ta med?
Tänk om jag vill ha just det plagget?
Kommer jag använda alla kläder?
Tänk om man har för lite med sig?
Tänk om jag fryser?

Ja det kommer alltid upp massa massa frågor och man packar nästan ALLTID förmycket kläder.
Men jag har gjort en liten packningslista.
Tänkte iaf ta två underställ, sen lite mjukiskläder och underkläder.
Mössa och vantar är ett måste och lite filmer...
Vi ska ta med en dator och en skärm så vi kan titta på film på kvällen.
Jag tror att jag klarar mig bra.
Ska börja packa nu annars kommer jag aldrig komma igång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0