Regnväder

Att vi alltid lyckas, vi lyckades pricka in Spöregnet igen medan det är strålande väder hemma. Var samma sak förra året. Men i alla fall så åkte vi till Simrishamn där det regna som tusan, vi satt ute under parasoll för Bessie var med, men parasollet räckte inte över hela bordet så pappa och hans kompis fick sitta med paraply. Efter lunchen tänkte jag ta en titt på ett dropp-in men det var 4 som jobbade och alla var upptagna + att det satt 2 före mig i kö så jag sket i det. Vi åkte vidare till Ales stenar också, var kul att se. Kan nog förklara till er som inte vet vad det är, men det får bli när jag är hemma :-) Puss och kram Dags att sova nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0