Regn?

Usch, det är typ vindstilla ute =(
Får så svårt att sova när det är så varmt.
Spelade inte så stor roll att jag hade satt igång en fläkt innan jag somnade, var minst lika varmt ändå.
Sen är man lite tankspridd ibland också men det är man ju inte ensam om, dom flesta har många tankar :)

Idag har dom sagt att det skulle regna och eventuellt åska...?
När jag kliver ut ur min stuga är det lite sol, nu är det dock mulet och klibbigt fast det är inte helt igenmulet, ser några blåa fläckar. Men skulle verkligen behövas lite regn. Får väl se om det kommer något idag. Vill gärna slippa regnet när vi åker med husbilen nästa vecka =)

Ska ju till falkenberg på tisdag, eller på onsdag är det teater/fars för vår del (dagen efter premiären) =)


Snart kommer nog Tove och Hugo då ska det bli bus =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inget tipptopp väder direkt :) Men men.. skönt för min del då slipper jag ha ångest att jag ligger i sängen idag haha.



Ja skål för dem båda :)



Ja men kärleken är ju bättre än att vinna bingo hihi så det låter bra du!



puss & kram min fina <3

2011-07-02 @ 14:12:35
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0