packar

Nu måstejag packa inför våran lilla tripp med husbilen.
Vi vet inte än hur länge vi ska vara borta, men vi kan vara borta 1 ½ vecka eller 4 dagar, beror lite på väder å vind.
Så man får packa med sig kläder för 1 ½ :)
Sen tänker jag lite såhär, vi ska ner till Falkenberg i morgon och stannar där till torsdag morgon, sen ska vi fortsätta till Ullared och där kan man alltid hitta något fynd på klädfronten så jag behöver inte ha med mig supermycket kläder men så att jag klarar mig iaf :)

Det jag ska ha med är träningskläder, ska springa med pappa och Bessie.
Vi kommer springa en längre sträcka men springa intervaller samtidigt, för vi får inte springa bara långdistans. vi har ju fått träningschema under sommaren från fotbollen.

Sen ska jag ha med mig kameran för att fota lite och dokumentera :)

Men vad behöver man egentligen ha med sig?
* Tandborste
* Kläder (där behöver man kanske 3-4 olika plagg, man byter ju inte såå ofta kläder hemma?)
* Träningskläder
* Kamera
* Kudde, täcke
* Film om det blir dåligt väder
* Badkläder och handduk


Är det något ni alltid har med er när ni åker iväg?
Man vill ju inte glömma något =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Packning är ju så sjukt svårt!!



Kommer du förbi någonting när du är nere då? :) Eller blir det svårt att kombinera?



Vad tråkigt :) Vi har haft det hur fint som helst. Jaha, vad roligt. Då får ni ha det fint ihop ni två!



Det hoppas jag med, men jag tror den ligger och lurar på dig :) Själv har man ju hittat rätt men vi testar mest på vattnet just nu så att säga. Känsligt det där vettu.



Tack så mycket gumman!! :) Saknar dig. Puss&kram <3

2011-07-04 @ 23:14:51
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: amanda

åå va kul!!

2011-07-05 @ 15:41:57
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0