Jobb, bad, bus,mys

Idag har varit en bra dag!
Först började det med jobb, sen blev det hemfärd.
Väl hemma kommer en Tove springandes motmig och välkomnar mig hem med hennes famn =)

Mormor och morfar var även på besök. Blir så glad att båda orkar besöka oss, även fast morfar är lite av den bråkiga/busiga människan, som ber mig att klippa mig, ger mig en puss på kinden och gör mina shorts kortare än vad dom var haha.

Och mormor, min lilla mormor, hon orkade inte mycket idag, var för varmt för henne och hennes lilla hjärta.
Men jag satt och pratade med henne en stund, då blev hon glad, sen frågar hon om jag ska spela bilbingo i morgon och ja, det var mina planer, så hon ville följa med om hon orkade, för hon sa "det är ju så kul" så hon kommer nog tvinga sig själv att följa med =)

Men dagen fortsatte med 3 timmars bad och bus med Tove i poolen, hon sa till sin mamma när jag skulle på toa.
"Malin är mycket roligare att leka med" =) sötnos :)

Sen innan middagen så gömde vi oss för pappa, vi "smög" på dom andra i huset och sprang runt runt på gräsmattan i kanske en halvtimma =)

Sen åte vi supergod middag. Strax efter middan skulle bror+familj åka hem men dom stannade ett tag till.
 vi plockade massa körbär/biggaråer, vi stog 3 st vuxna i ett träd, ville ha ett foto på det men dock blev det ej så.
Sen efter bärplocket så ville Tove ha lite mys, så hon å jag satte oss på en filt och åt körsbär :)
Sen pruttade pappa och efter ett tag säger Tove, vad var det som luktade och vi bara skrattade, och hon ville lukta på hennes lillebrors blöja om det var han men nää, sen luktade hon hos "farfar" och då sa hon "usch vad det luktar"
Hahaha sötnosen.

Haft en helt fantastisk dag.

I morgon är jag ledig, har inga planer, men lät som om bror + familj skulle påen cykeltur, så om jag ska åka med dom en sväng kanske, sen på kvällen blir det nog bilbingo med mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0