Jättebög

Hej kära vänner. Nu har vi tagit oss iväg. Åkte runt 10 på morgonen och fortsatte neråt landet. Tog en liten vandring i Gränna mitt i allt. När vi lämnar Gränna ringer mamma hennes kusinbarn för att se om dom är hemma. Jaja män, dom var hemma och hennes man fyllde år, så vi tajmade in det bra. Så ikväll har vi varit i Göteborg och firat mammas kusinbarns man som fyllde 45. Vi sover här borta i natt också och fortsätter sedan till Falkenberg. Får se om jag bloggar i morgon, beror på hur mkt batteri jag har på telefonen. Sov gott och dröm sött :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja det är svårt som fan att packa ju!



Oh men jag hoppas på det, vill se dig ju :)



Ja men någonstans måste den ju gömma sig :)



Det var alldeles för längesedan. Saknar dig!



Puss&kram

2011-07-06 @ 18:33:46
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0