godnatt

Idag tog vi oss från Falkenberg till Mölle och kikade lite på en fyr och själva utsikten. Det var ett mycket fint ställe. Vi fortsatte sedan ner till Hörby där vi är nu. Eller om vi ska vara noga så heter det Benarp. Vi hälsar på en kompis till mamma och pappa. Får se hur länge vi är här men vi blir nog hela helgen. Sen Hoppas jag självklart att vi åker till Kristianstad men vi får se hur stor talan jag har i detta fall :-) Dags att sova, blir nog löprunda i morgon med intervall och lite styrka. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt med träning, ska komma igång igen nästa vecka. Hinner inte nu :) Spelade dock lite fotboll igår i sanden. Efter flera dagar vid sidan om var man sugen att dra till bollen lite hihi.



Hörby är ju i alla fall nära och bra så jag hoppas ni har vägarna förbi så jag får krama om dig. Är i Åhus nu till på söndag sen styr jag nog mot stan igen :)



Ja gör det, du har ju mitt nummer :)



Puss & Kram

2011-07-08 @ 10:42:10
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0