bil, båt och tågluffa

Godnatt på er!
i morgon åker jag, mor, far, min store storebror, hans sambo och deras två barn till Taxinge för att sedan åka tåg och båt till mariefred :-)
Kameran och badkläder är packade så jag är redo.

Hoppas bara ärr jag får/kan sova i natt för natten som var tyckte jag att det var för varmt för att sova.
ingen direkt luft heller och vindstilla, så då var det svårt att sova, men i natt är fläkten på och öronproppar i så nu kan jag sova gott Hoppas jag :-)

puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Anna

Öronproppar är verkligen kanon. Så skönt att kunna plugga in dem och stänga ute störande ljud när man ska sova. Sover själv ofta med öronproppar. Sover så mycket bättre när det är helt tyst omkring mig. Ibland får jag dock lite ont av propparna. Har du något bra tips på sköna öronproppar att sova med?

2011-07-24 @ 11:16:44
Postat av: Malin

Ja det är verkligen bra, så pass bra att jag inte hörde väckarklockan i morse haha,men som tur var så väckte pappa mig.

Ja, jag får också ont ibland, trodde nästan att jag började få onte i öronen och tänkte inte på att det var dom,så tyvärr har jag nog inga bra tips på sköna proppar, men om det kommer upp något så hör jag av mig :)

2011-07-24 @ 22:22:31
URL: http://granaqueen.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag fick ett tips om öronproppar att sova med i går av en kompis. Hos sover tydligen också jämt med öronproppar. Han använder apotekets rosa öronproppar av vax. Fick ett par av henne som jag har sovit med i natt. De var verkligen hur sköna som helst. Dämpade bra och gjorde inte det minsta ont. Rekommenderas verkligen. Dock glömde jag ta av mig propparna när jag vaknade. Kände inte att jag hade dem i öronen och tänkte inte heller på att allt var så tyst när jag var själv hemma. När en kompis kom över på morgonen undrade hon varför jag sa va hela tiden. Då såg hon att jag hade öronproppar i öronen.

2011-07-26 @ 09:28:57
Postat av: Malin

ÅÅh, det låter bra, måste prova =)



Hahaha vad söt du är, då finns det en risk att man glömmer bort dom =)

hoppas helgen varit bra

2011-07-26 @ 19:05:00
URL: http://granaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0