Silver

Hör av häpna, men jag är stolt lagkamrat till mina fotbollsvänner :)
Mina fotbollskompisar var på Åland i helgen och spelade Dam-älvan.
I gruppspelet igår vann dom 2 och en oavgjord, sen fortsatte gruppspelet i morse, och om dom vann den skulle dom få gå direkt till final.
Tyvärr blev det lika och det blev lottdragning, vi(dom) hade turen med oss så dom gick direkt till final.
I finalen skulle dom möta ett Finskt lag som kom trea i Allfinskan och dom spelade Champions League 2010.
Det blev en förlust men med BARA 2-0, fan så bra tjejer.
Jag är stolt, och tänk, jag hade kunnat spela om jag inte jobbade i helgen.




Nu kommer jag köra både volleyboll och fotboll och se hur mycket jag orkar, men jag tycker båda är kul så det är något jag ska göra =)
Jag är ju bra på båda sporterna också.



Nu kommer det bli hårdträning.
Volleyboll idag (söndag) med styrka och spelövningar
Fotboll i morgon (måndag) Fys och teknik
Volleyboll på tisdag med styrka och spel.
Fotboll på onsdag med intervallträning och styrka.



Shit jag hoppas jag överlever veckan :) men beach 2011 här kommer jag :)
Förövrigt ska jag ändå gå ner 5 kg för det är så mycket jag gick upp förra året.
Okej jag är inte tjock men jag har märkt själv, både på vågen och lite runt magen, så bättre att göra något åt det i tid än att bara låta det gå.

Oj långt inlägg, ber om ursäkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0