Isbana

Gokväll!


Jag har tränat småtjejerna idag, stackarna, var slut i benen.
Tyvärr är jag inte jättenöjd med dagens träning, men men jag måste ha lite mer övningar förberedda.
Lite svårare när det är inomhus.



När jag åkte hem så började jag åka långsamt låångt innan jag skulle svänga, bromsade låångt innan men ändå höll jag på att åka förbi våran infart.
Jag skulle ha tränat volleyboll ikväll men blev rekommenderad av mina föräldrar att stanna hemma, och det förstår jag, Om jag hade gett mig ut på vägarna så kan man fan inte svänga, man fortsätter rakt fram.
Hoppas det är lite bättre i morgon då jag ska till jobbet.
Det var t.ex två bilar som låg i diket i närheten av vårat hus och jag vill inte vara en som ligger i diket.




(det är här jag spenderar min tid om dagarna)

Nej nu är det sängdags, denna vecka blir det jobb, jobb, jobb å jobb.
Juste jag ska jobba en massa denna vecka.
Är bara ledig på torsdag.
Men lite kul ska jag väl ha, det blir träning mån,tis,tors skippar onsdagsträningen.

Nej sova var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0