Funderingar

Ska jag eller ska jag inte, det är en bra fråga.

Igår kom min underbara vän in på jobbet med en god/rolig nyhet :) Stort grattis till er gumman :)

Min bror funderar på att sälja sin lägenhet, för det verkar inte som nån vill hyra den.
Jag tittar ju som sagt på lägenheter men det är inte lätt att få lån nu :(
Jag funderar på att kanske hyra min brors lägenhet men sen blir jag ändå osäker, speicellt när man får frågor som, "ja du får jättegärna hyra men det beror på vad du vill, vill du flytta" osv.

Jag vill flytta men det är så stort steg att släppa allt här hemma.
Men nån dag måste bli den första.
Fast så kanske dom flesta kände när dom flyttade, det är lite läskigt men ändå skönt att komma från föräldrarhemmet.
Ja det tåls att tänkas på, måste rådfråga lite här hemma :)



Kommentarer
Postat av: Madde

>Vet du gums! Man får åka hem precis när man vill när man har flyttat hemifrån också. Man får till och med sova hos föräldrarna när man vill när man har flyttat hemifrån och det bsäta av allt, hyr du så har du ju inte bundit dig med något du kan bara känna efter. Det är superensamt första veckorna och för att inte tala om hur tomt kylskåpet och skafferiet känns. Men sen är det faktiskt hur härligt som helst. Mitt tips är att du bokar upp mycket första veeckorna, träffa kompisar, kusiner :), ha tjejmiddag, spelkvällar bjud över syskonen, mamma och pappa, mormor så att du har något att göra. Sen kommer du bara tycka det är skönt att vara själv ibland. Kör på gumman tycker jag! Puss och kram

2011-01-20 @ 19:47:06
Postat av: Sandra

Jag tycker du ska slå till :) Det är faktiskt himla härligt att ha sitt eget hur underbart det än är att vara hemma. Det är nästan ännu bättre att komma hem när man inte bor där konstant.



Haha ja vad har hänt? Jag är stressad och jag jobbar med en kaffepimplare. Så vi är kaffebuddies :) Nejdå. Jag drack mest för att jag hade en himla huvudvärk (hjälpte!) och för att inte somna på skrivbordet. Det är INTE gott ju.

Saknar dig med snuffan <3

2011-01-21 @ 23:31:07
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hahaha jaså? Jag tycker att det är så svårt, min kompis som är har MVG i matte har försökt hjälpa mig men nej, det går inte in! Ja absolut, klart vi kommer på dopet! :) <3

2011-01-22 @ 12:42:57
URL: http://dances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0