sjukstugan

Förlåt men detta kan vara lite småäckligt inlägg Usch jag har gått och blivit sjuk :( Igår när jag kom hem från jobbet så var jag bara lite seg och trött så jag tänkte att jag lägger mig på soffan ett tag. Vid 17 tiden börjar jag känna mig illamående.. Nån timma senare fick jag hälsa på toaletten. Fy fan vad jag inte tycker om att spy. Jag var inne fler gånger på kvällen sen när jag inte kunde få ut allt genom munnen så kom det bakvägen. Magsjuka är inget vidare att traska om kring med. Har sovit halvbra i natt. Den enda föda jag har fått i mig är 1 vattenflaska med vatten och nu en kopp te. Jag vet inte om jag törs äta något nu heller, men jag är hungrig. BLÄÄÄ för att vara sjuk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0