Movie time

Shit, nu har denna helg sprungit iväg.

I fredags kväll blev det bio med underbara Michan.
Vi såg "The king's speech", det är verkligen en film jag kan rekommendera att se.

I lördags var det sjukt fint väder.
Åkte iväg till Terror på dessertkalas :) Terror fyllde 25.
Ville gärna vara hemma också för det var varmt och skönt ute :)
Men trevligt var det:)
På kvällen åkte jag till Tove och såg på "valen"


Idag söndag har jag jobbat, när det var ca 40 minuter kvar på dagen så kom Tove, Hugo och Frida på besök:)
När jag kom hem var dom hos oss och vi fikade lite och sen var dom kvar på middag.
Tove och jag dansade mycket ikväll också.

Jag har haft en underbar helg.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0