Fit fot work....

Ja,nu är man äntligen frisk.
Varit ifrån hemska toalettbesök sen i måndags kväll. Så med andra ord har jag legat hemma och haft ont i kroppen och ingen kraft i 2 dagar. Så nu borde jag väl ändå få åka till jobbet i morgon.

Igår åt jag frukost (kräm och 2 skorpor), banan och äpple på dagen och middag (2 potatisar och några fiskbullar) fast tyckte att det började bli lite väl slime'igt efter ett tag men åt nästan upp allt. Idag har jag ätit frukost (kräm och en smörgås) en frukt på dan sen ikväll blev det korv och pasta, det var mums, åt en normal portion :)

Förövrigt idag har jag spelat massa tv-spel, man blir så irriterad när det inte går som man vill men det är kul =)

Nu ska jag se lite på tv sen blir det tidig kväll för jag ska upp 6 i morgon och jobba :) Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0