Stor städning

Idag stod det en lapp på köksbordet.
"Jag vet att du inte gillar att man säger till men vore tacksam om rummet var städat till helgen"

Hon läste mina tankar =) Jag hade satt denna dag som städ-dag.
Så idag har jag gjort storstädning i gamla rummet.
* Gått igenom garderoben
* Plockat iordning på alla papper som ligger här å var.
* Gjort fint i skåpen och hyllorna
m.m.

Det har tagit sin lilla tid men ack så fint det blev =)

När man städar hittar man alltid gamla saker.
Idag hittade jag en typ dagbok från förra årets semester. Var ju kul att sitta och läsa.
Hittade även gamla foton.
Så det blev lite roliga avbrott i städningen =)

Juste, får inte glömma att dammsuga.

Hej så länge =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

ah man märker inte så mkt på håret nu när det är lite längre, det märktes mer när jag hade det kortklippt, då växte det som ogräs haha

2011-08-16 @ 17:50:33
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Skönt att städa!! :)



Ja vi hörs imorgon :) puss

2011-08-16 @ 22:26:51
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0