Måndag :(

usch för måndagar.
Inte för att det är ny vecka och att arbetet börjar igen,nej.
Måndagar är alltid så sega. jag är trött å seg, har aldrig lust att träna.
Lägger mig i soffan så fort jag kommer hem och sover nån timma.
Och så är det alltid på måndagar.

Har träning om en halvtimma/ 45 minuter och jag har verkligen ingen lust.
Känner iofs inte samma glöd till fotbollen som jag gjorde förut, och det känns tyvärr bara värre å värre =(

Nej men nu ska jag ta mig i kragen, byta om till fotbollskläder å åka ner till träningen å träffa mina lagkamrater =)

Vi hörs mina vänner


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skötn med helg nu då? :D



Haha ja de var fula. Men goda. Skickar ett g'äng ;)

2011-08-27 @ 01:48:37
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0