Tisdag 12 April

Snart bär det av till jobbet.
Får se om detär katastrof eller om jag kan köra mitt race i lugn och ro.
Tydligen så kan man bara vara lat på frukten och skita i att plocka upp saker, man kan gå en kvart innan för att hinna med en buss, som kanske går efter 30 minuter. Varför kan man då inte jobba lite till och kanske stanna över i 10 minuter för att ta den senare bussen?
Och NEJ det är inte sant att man kan vara lat på fruktavdelningen. Det finns ALLTID saker att göra.
Ibland måste man kanske göra tråkiga saker som städa.
Vi har städschema men ibland kanske man kan ta en trasa och torka lister och sånt som aldrig blir rengjort annars, man kan alltid hjälpa till på någon annan avdelning, det går att rensa lite frukt, kan varit något man missade på morgonen. Man kan se till att det finns skyltar på allt och att alla skyltar stämmer.
Det finns fler saker, men jag brukar alltid komma på det på plats.

Får se ikväll om jag känner att jag hinner med allt.
Varje gång jag jobbar kväll så känner jag att jag har för lite tid men jobbar på och hinner bli klar tillslut ändå, men då stannar jag kvar i typ 10 minuter en kvart.

Nej dags att göra sig klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0