Snart helg

Gud vad skönt.
I morgon blir det helg :)
Jag har jobbat sen förra fredagen så nu ska jag njuta av att det är helg :)
Jag är sugen på typ utgång eller något sånt roligt i morgon, någon som vill haka på?
Går lika  bra med spelkväll eller typ bowling/biljard också:) bara man får göra något än att sitta hemma.

På lördag blir det iaf en snabbis till jobbet för jag ska åka dit och beställa.
Min chef har satt folk på ett pass utan att kolla så att någon kan beställa.


På söndag får vi se om jag får spela första seriematchen.men jag har inte tränat på hela veckan så tror inte det.

Nej nu blir det sängen
Upp 8 i morgon för jag börjar jobba klockan 9

Kommentarer
Postat av: Therese (Tessi)

Gumman! Vi måste gå ut någon gång :D sist var ju i somras, den sista var ju en fest :P

SAKNAR DIG <3<3<3<3

2011-04-15 @ 11:28:23
Postat av: Malin

Ja det måste vi :)

Jag är sugen på att göra något ikväll, men du ska göra annat,Michan ska till landet, Jessica ska med hennes kille på något, sen vet jag inte riktigt vilka jag ska fråga :/ Men ska lyssna runt lite till :)

2011-04-15 @ 18:13:00
URL: http://granaqueen.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppas du hittar på nåt att göra :) ring, du vet vem :)

<3

2011-04-15 @ 18:29:10
Postat av: Malin

Jag var med Frida :)

Kunde inte ringa den du tänkte på, piip skulle jobba från fredag 17:00 till söndag 10:00 =/ Men får träffa piip på söndag :)

2011-04-16 @ 11:20:16
URL: http://granaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0