Påskvecka

Denna vecka har nästan alla påsklov, dock inte jag för jag jobbar ju.
Igår jobbade jag 7-15, sen åkte jag hem och bara njöt av solen och sedan åkte jag vidare och hade en trevlig kväll.

Idag var det jobb igen och det gick kalas, blev klar med pall och allt vid 11:40, sen blev det lunch och efter det blev det lite små plock å så.

När jag väl kom hem tänkte jag njuta av solen, men det blev lite småkallt när alla vindar kom.
Så jag sket i solen, la mig på soffan och vilade upp mig inför träningen.
När det väl var dags för träning så kände jag verkligen inte för att träna men åkte ner ändå.
Är glad att jag åkte ner för idag kändes det bra :)
Sen fick jag reda på att jag är den enda målvakten som åker ner till Tyskland och det är väl inte jättekul, men men sånt är livet, då får jag allt visa vad jag går för.
Mer om Tyskland kommer sen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0