Kalaslördag

Äntligen denna lediga helg.
Fast så ledig blev man ju inte, jag fick ju åka till jobbet och beställa idag men självklart stämplade jag in mig,gör ju inget gratisjobb diret, var där i en timma vilket blir 2 timmar eftersom det är dubbelt betalt efter kl 12 :)


Nu har jag precis duschat, ska klä påmig lite finare kläder för vi ska snart iväg på partay :)
Kommer bli mycket god mat, (hur vet du det undrar ni säkert) och det vet jag för att det är min gamla chef (även en god vän till pappa) och han är krögare och det bjuds ALLTID på mycket och godmat där, om man går där ifrån hungrig så är man ju knäpp, jag brukar vara mätt ett bra tag när jag åker där ifrån :)

Nej nogpratat nu.
Dags att göra sig klar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0