Hemlighet :)

Jag har ju en liten hemlighet att berätta :)
Undertiden jag var i Tyskland så hade mamma och pappa en hund här hemma på prov.
Det är en hund utan hem.
Det är en väldigt reserverad hund, hon är smårädd för mig vilket är lite tråkigt men den dagen kommer då hon och jag är bästa vänner :)
Med andra ord så har vi bestämt att vi behåller henne :)

Välkommen till vår familj Bessie :)

Idag när jag kom hem från jobbet så skulle pappa ut och springa med henne.
Så jag tänkte att jag hakar på så hon känner att jag är någon hon kan lita på osv.
Jag hängde med och nu känns det bra att jag har rört på mig.

Anlendingen till att hon känner mer för mamma och pappa nu är ju att hon har umgåtts med dom hela helgen, eller mest mamma för pappa var nere i Skåne i Påsk också så då fick mamma ta hend om henne och jag har ju knappt varit hemma, men hon och jag kommer nog få egentid nån dag :)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0