Jag vet inte vad jag ska göra....

Nämen hej gott folk :)
Hoppas allt är bra med er.
Med mig är det lite till och från, börjar tappa suget på fotbollen. Jag som har prioriterat fotbollen som nummer ett hela tiden. Det har betytt så himla mycket för mig men nu vet jag inte vad jag ska göra.
Jag hoppas på förändring till nästa år.

Idag är jag ledig.
Jag har hunnit med att tvätta.
Ska städa rummet och dammsuga lite.
Ska vidare till Filippa och bli intervjuad till hennes skoltidning eller nåt.
Sen är det sista B-lagsmatchen ikväll.
Jag kommer nog inte få spela dom två sista A-lagsmatcherna heller. En är på lördag men då kan jag inte, kommer bli jäktigt för att jag ska hinna hem, duscha och sen åka iväg på middag med kusinen och pappa.

Nej nu ska jag fortsätta göra nytta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0