Hösten är här

Ska passa på att lämna ett avtryck nu när jag har tid.


Vi spelade B-lagsmatch i tisdag och det var en av mina bästa matcher och det positiva var att A-lagstränaren var uppe och tittade, men vet inte vad han såg heller.



Idag är det dags för jobb igen, har fått en tid till på mitt schema så det känns bra ändå, lite mer pengar i slutändan.
Dock inte så kul att jobba kväll men det är inte jag som bestämmer :)

Dagens schema idag?
* Packa fotbollsväskan
* Se till att jag har en matlåda till jobbet
* Jobba
* Träna
Ja det är inte så mycket på schemat, börjar om 4 timmar så man hinner inte göra så mycket innan dess.

Ha det toppen


Kommentarer
Postat av: lillasyster filippa

haha den där bilden har jag tagit va??

för jag har en likadan.

ha en bra dag!! :D

hoppas vi kan göra något någon dag.

2010-11-16 @ 15:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0