Vaniljbulle-rock

ÅÅh, igår var jag på en grym show.
Jag, pappa och kusinen gick på "Queen - We will rock you"
Fy fan vilken känsla, och det var en bra föreställning.
Som en kompis sa till mig, "den var inte bra, den var magisk", det kan jag hålla med om.
Vi fick se Nicklas komma upp på scenen och rocka loss också.
Med andra ord var det en mycket lyckad kväll..


Idag ja då är det andra bullar.
Jag startade dagen med att åka till affären för att inhandla ingredienser till bullar.
Jag har lovat att baka till i morgon för då är det kanelbullensdag och vi har styrelsemöte, fast jag gör inte bara kanelbullar, gör även goda vailjbullar också.
Så nu sitter jag och väntar på sista plåten som snart är klar.
Hade tänkt att man kanske skulle våldgästa någon och bjuda på en bulle men klockan sprang vists iväg.
Fast en fika ska man hinna med ändå.


Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gott med kanelbullar :)



Apelsinerna är redan riktigt goda tycker jag men det blir bättre!

Haha där ser man, bra tips att kunna.

Allt bra med dig snygging? PUSS <3

2010-10-06 @ 10:40:42
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack gumman!! :)



Oh vad härligt att höra, grattis grattis! Duktiga ni är. Hoppas du får mer speltid nästa säsong då.

Med mig är det bra, lite mycket just nu bara så huvudet det snurrar på rätt bra.

En helg.. jag ska kolla upp det, men nu efter den 16-17 oktober när säsongen är över så ska det inte var svårt att få ihop något. Så någon gång därefter när du har tid?

Kram kram

2010-10-06 @ 23:04:13
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0