Today is the day

Hello all of you!

Today is the day :)
Rimbo marknad står på schemat, tyvärr är det världens tråkigaste väder ute, men man får klä på sig rätt =)
Efter marknaden ska jag till Therese Tessi Terran Andersson på middag :) Sedan ska vi till IP och fira =)
Vallentunas damlag eller A-lag spelar sista div 4 matchen ikväll och är redan seriesegrare =)
Jag har nog bara fått spela en match nu i höst men i våras fick jag spela lite mer, men det är ju lite tråkigt att man helt plötsligt inte fått spela.
Men men jag ska ner och fira, sen får jag se om jag köper något att spruta på flickorna som har spelat =)



Nu ska jag gra mig iordning fr snart kommer mamma hem och sen ska vi åka iväg.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0