Underbart sommarväder

Fy fan vad jag är bra på att planera väder nu för tiden.

Till min födelsedag var det strålande sol.
Igår när jag hade födelsedagsfirande var det ritkig sommarvärme.
Det blev bad i poolen och massa trevligt folk var förbi =)
Tyvärr kunde hälften inte komma men jag är glad ändå, var ju trots allt några som kom =)
På kvällen åkte jag vidare till Haga, mycket trevligt där också.
Måste nämna att det var fortfarande 17 grader vid 21 tiden, härlig värme som sagt.
Sen åkte jag och Emma på äventyr i stan, men blev inte ritkigt som vi hade tänkt oss.

Idag är det säkert varmt ute men inte samma värme som igår. Solen vill så gärna titta fram men den gömmer sig lite smått bakom molnen.

Halva söndagen har gått.
Man ska kanske se om dagen har något att göra åt mig.
Annar blir det en ganska lugn dag skulle jag tro.

Btw. i morgon tänkte jag kanske åka till banken och kolla vad man har för lånelöfte, kan vara bra om man ska kolla på lägenhet nån gång så man vet lite vad man kan kolla på =)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0