Önskelista

Man önskar sig inte så mycket när man blir äldre känner jag.
För den delen är det väldigt sällan man skriver önskelista.

Men jag satt och funderade lite på vad jag öndkade mig.
Detta kom jag fram till:

* Flytta hemifrån saker

* Äventyr/upplevelse

* Sällskapsspel (ex, med vilda gester, med andra ord etc.)

* Kläder

* Teaterbiljetter

* Katt, hund ;) fast hund kommer bli svårt men en katt/kattunge som har blivit ihandomtagen av ett kattpensionat

Men jag brukar bli glad för det mesta =)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja må hon leva, Ja må hon leva, Ja må hon leva uti hundrade år. Javisst ska hon leva, Javisst ska hon leva javisst ska hon leva uti hundrade år, ett fyrfalligt leva för världens bästa kompis Hon leve, Hurra Hurra Hurra Hurra Barabambambampaaaa :) Fint va :)?

2010-05-11 @ 10:45:25
URL: http://prinsessanfrida.blogg.se/
Postat av: malin

Sött gumman! Det låter strålande =)

puss puss <3

2010-05-11 @ 11:12:27
URL: http://granaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0