Lördagsmys

Dålig uppdatering, jag vet!


Idag har jag varit barnvakt till världens sötaste Tove!
Vi har:

* Sparkat boll
* Grävt i sandlådan
* Byggt pussel
* Byggt med klossar
* Sett på Alfons Åberg 3 gånger om
* Sett på annat barnprogram
* Ritat
* Gosat
* Sjungit
* Busat
* Cyklat
Vi har hunnit med massor med andra ord

Nu sitter jag, min mor, min far och en av mina kusiner och myser i soffan och ser på melodifestivalen.
Jag och kurren har som tradition att titta på det, lite tråkigt bara när inte Sverige är med.
Men just nu sitter vi och röstar för fullt.
Jag gillar Moldaviens låt, den svänger, lite extra med saxofonen.

Puss på er vänner

Kommentarer
Postat av: rebecca

Åh det är ju så roligt att vara barnvakt :D



Usch, haha jag tycker synd om alla osm jobbar på frukten. Verkar sjukt jobbigt!! :P



Ajemen, det är bara bra med mig!! Jobbar och sliter för fullt :) hehe, hur är det själv?

puss

2010-05-31 @ 13:30:36
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0