Irritation

Idag efter jobbet tyckte jag att det var dags att besöka doktorn.
Jag har gått med förkyldning, hosta och ont i halsen i 2 veckor nu.
Så jag går in till Vallentuna doktor, tar en nummerlapp.
När jag kommer in till doktorn så får man höra att man bara har virus.
Jag nämner att jag är förkyld och har int i halsen ofta och det första hon frågar är "Röker du?"
Jag svara
"Nej du, verkligen inte, det är det sista jag skulle göra"
hon säger
"okej, vad bra"
Sen så var det inget mer. Så jag vet fortfarande inte någon anledning till varför jag är förkyld ofta.




När jag går så säger doktorn att jag ska försöka vila och kurrera mig så säger ja " ja jag ska försöka, har dock viktiga matcher denna vecka"
så säger hon: "men det är ju inte så bra att spela med en infektion"
Så helt plötligt har jag en infektion i kroppen, och innan var det bara ett virus.
Gaaah Blir så irriterad.

Ska ringa min doktor i morgon och boka en tid, vill ta allergi-koll om det är något sånt.
Det känns ju som om det borde vara något sånt eftersom jag som sagt nästan alltid är förkyld eller har ont i halsen.
BLÄÄÄ!!!

Hon frågade iofs om jag har haft feber under dessa två veckor och det vet jag inte, jag kollar sällan om jag har feber. Hon nämnde att det borde jag känna om jag har. (ja visst det borde jag väl göra, men jag känner om jag har närmare 39)
Men när jag åkte hem så kollade jag om jag hade feber, det visade att jag hade 37.9 grader.
Det kan väl inte vara virus. Aja jag ska ringa i morgon och be dom ta prover.

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0