Hej du glade

Dålig updatering jag vet.

I helgen var jag på Hawaii-fest hos Jens.
Det var superkul, gick å la oss vid 4-5 tiden.
Jag sov i festlokalen med Nicklas och Manne, (alla sov i varsinna soffor)
Hade en mycket trevlig kväll.

Har fixat mina naglar också, nu harjag bara förstärkning, innan gjorde jag tippar, men ska väl ta en bild så ni får se :)

Idag kollade jag på när min store-store bror spelade match, dom spelade helt okej, Ledde med 1-0 i andra och så blev det 2 tilläggsminutrar och självklart ska ju motståndarna göra 1-1 i sista sekunden, det är så surt.

Nej nu är det sängen som kallar, jag ska lägga mig i tid så min förkyldning kan bli bra, har varit förkyld i en vecka nu, vill träna på tisdag, måste ju vara i form till matchen på söndag =)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0