Snyftar

Hejsan!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev!

Har blivit förkyld :( men det är ju inget att göra åt jag gör mitt bästa, lägger mig hyfsat tidigt, äter massa frukt, dricker chan jang eller vad det nu heter så mer kan jag inte göra.

Det händer inte så mkt här hemma, snön fortsätter att ösa ner och det blir aldrig vår.
Jag blev så glad i fredags då det var slask ute för jag tänkte "äntligen börjar det hända något, snart kanske det blir vår tillslut" men där hade jag fel, två dagar senare började det snöa enormt mycket igen.

I fredags efter jobbet åktejag iofs på konferans med styrelsen i fotbollen till Rånäs slott.
Blev en del gjort samt jaccuzi bad utomhus :) mycket mysigt.
Kanske kan det vara där jag fått bacillerna till min förkyldning.

I morgon fyller sötaste Tove 2 år :)

Puss på er


Vill tillbaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0