Halt kärring!

Hej alla glada!

Vi vann matchen idag med 2-0.
Spelade mot ett div 3 lag som kom i mitten på serien, vi själva spelar i div 4.
Vi spelade bra tycker jag.

I morse hände något.
Jag sträckte ena skinkan och har haft småont.
På uppvärmningen till matchen så sträckte jag mig ännu mer.
Så fort man fick lugnt på planen så kände jag ju självklart hur ont det gjorde och jag haltade fram.
Men när en boll kom i närheten så had ejag inte tid att känna om jag hade ont eller inte.
Efter matchen haltade jag och kunde knapt ta av mig kläderna.
Fick inte på mig ena skon så Sara fick hjälpa mig hahaha.

Får se om våran kiropratkor kan hjälpa mig med min sträckning i morgon.

Ska snart sova.
Klockan 08:00 ska jag vara i Sollentuna och vara barnvakt till söta lilla Tove.

Puss på er sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0