Spontanitet

Idag skulle jag iväg till min kusins man som skulle firas.

Satt vid datorn och skulle precis börjar göra mig iordning för att åka.
Pratar lite med Jens och han är i "hemma" Västerås över helgen.
Säger att Chris och Nicklas ska dit på någon gårdsfest och att jag får följa med om jag vill.
Jag tänkte en stund och kom fram till att jag hänger på =)
Jag ska ändå inte göra något ikväll, inte i morgon heller.
Hade tänkt att åka förbi Ekerö en snabbis men klockan sprang iväg och känns ju fel att komma dit en halvtimma och bara säga "hej, gott med fika, hejdå"
Så jag ringde upp och sa som det var och vi får fika någon annan dag :)

Nu har jag inhandlat maten till ikväll och ska packa en sovväska.
Jaghar dock lovat Nicklas att ha bakat bullar till nästa gång vi skulle ses, men detta kom ju lite plötsligt så jag har ju inte hunnit baka något :( Men jag hoppas han är glad ändå, jag får göra dom extra goda då han väl får en bulle.

Men med andra ord så är jag i Västerås över helgen.
Tar med kameran, ser får vi se hur mycket bilder det blir under kvällen.


puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0