Packar...

Hej kära vänner!

Besöket i Västerås var mycket trevligt.
Vi sov kvar där och sedan åkte vi hemmåt.
Väl hemma bakade jag lite bullar =)



Nu i veckan har vi fått kyckligar också =) så söta och små.
Här är 3 av kanske 5-6 stycken, vi väntar dock på några till som kan komma vilken dag som helst.

   

I morgon far jag neråt i landet.
Jag, mamma och pappa tar husbilen.
Först till Ullared, kanske hittar lite skoj
Sen till Falkenberg och titta på Teater "En mor till salu".
Sedan åker vi vidare till Skåne och besöker en vän till mor och far samt kollar på lite sevärdigheter där neråt.
Vidare på turen åker vi till Kalmar för att åka över till Öland. Där ska vi stanna några dagar och då kommer även min bror, hans sambo och deras söta lilla Tove (som snart ska bli storasyster) =)
Jag kommer vara borta i två veckor och sedan kommer jag väl hem på fredagen V.30 eller så och då blir det hem och packa upp allt, sedan vända för att åka till Linköping och fira Anne-Chris =)

Kommer vara en toppensemester =)

Vi hörs när jag kommer hem
puss på er


Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

åh yummie, blev sjukt sugen på bullar :o

2010-07-17 @ 10:25:27
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Kim Ekholm

Haha eller hur. Som nu, jag svara typ en månad efter^^ hehe men lusten kommer väl tillbaka så småningom. :P hehe

2010-07-29 @ 14:14:33
URL: http://kimza.se
Postat av: Kim Ekholm

TACK JA!! Underbar semester. Kan hända att jag har och fortf vänstrar mot dig. Men det gör kanske inte så mkt^^

2010-08-01 @ 17:00:42
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0