Ja då var det ett nytt år

Ja år 2009 kutade iväg. Man brukar ju säga att det sprang iväg men det gick faktiskt fortare än så.
Jag har fortfarande en känsla av att det är november eller nåt.

Julen var nyss här, men ja den sprang också bara förbi, likaså nyår.

På nyårsafton så spenderade jag lite tid på jobbet, var sjukt mycket folk.
Efter jobbet åkte jag och ena bror vidare till Ekerö för att fira det nya året med min kusin och hennes man.
Vi stod för förrätten och det var hemmagjord skagen och baguette, varmrätt blev klyftpotatis och fläskfilé med någon sås med äpple och gurka.
Efterrätt var någon god citruskaka.

Åkte sedan hemmåt efter ett nån gång.
Skulle hämta upp mor och far i sollentuna. Där fick vi stanna en liten stund men både jag och bror var trötta.
Kom hem runt 03:30 och då srek sängen på mig.
Sov sedan till 12:30, jätteskönt :)

Idag har v haft inventering på frukten på jobbet, så drygt att väga allt men det måste göras, jag skulle jobba 7-12 men vi bestämde oss för att städa allt också medan vi inventerade så det tog lite längre tid, jag gick vid 13 för då var vi nästan klara, men tänk vad fint det har blivit nu :) Kan bli skönt att komma dit på måndag då man vet att allt är städat :)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: jch

Gott Nytt År! Hoppas allt är bra med dig.

2010-01-03 @ 19:46:57
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/
Postat av: jch

Skönt att höra. Det är bara bra.

Kramar

2010-01-03 @ 20:37:57
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0