Hallå i kylan

Fy satan vad kallt det är.
Idag när jag åkte iväg så var det  minus 23.
Bien vill knapt starta, och skärmen på radion är seg.
Men frammåt kom jag. Åkte och kollade på 00:orna när dom spelade cup.
Tyvärr så gick det inte hela vägen men dom trea :)
Har tagit massa bilder på småtjejerna :)


Idag blir nog en lugn dag, ska ev träffa Jens.
Skulle varit ledig i morgon men jag jobbar 12-20, pga lite grejer som har hänt en tjej på jobbet :(

Det är mycket stora födelsedagar nu i Januari.
Pappa 2 (Fridas pappa) han har fyllt 50, dock ingen fest :(
Kusinens man fyller 40 fest i helgen
Min ena bror fyller 30 fest nästa helg
och Jossan blir 15. party (eller firande) i slutet på januari :)

Mycket party :)

Nej nu ska jag ringa Jens.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Madde

MEn ska ni komma till Ekerö? Skulle inte ni på Hairspray?

2010-01-07 @ 18:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0