Semester

NU, å jag menar NU, har jag semester :)

Ska vara ledig i nästan 3 veckor :)
Jag ska ju till Thailand på min härliga semester.
Åker med min äldsta bror, hans sambo och deras lilla Tove :)
Sen är det ett till par som åker med och tar med deras lilla son Anton.



I morgon ska jag köpa nya hörsnäckor till min ipod för min ena har gått sönder :(
Sen har jag tänkt att tvätta bilen så den är ren å fin när jag kommer tillbaka, men måste ställa den i ett varmgarage först så att nästna all is försvinner.

Sen måste jag fixa min ipod, annars kommer jag göra det i sista sekund och då blir jag utan Ipod och det vore inte kul när man ska flyga i ca 12 timmar. (säg till om ni vet någon bra låt som jag kan ladda in) :)

Det är så konstigt, känner inte av att jag ska resa än, men det kommer väl på onsdag eftermiddag fårjag hoppas, om inte annat känns det nog på onsdag kväll då jag är på arlanda.

Vi hörs kanske i morgon.

puss på er


Kommentarer
Postat av: Plinn

Herregud! En till Kristoffer? :O Sen när jag kommer tillbaka kommer säkert alla vara borta så kommer det bara vara nya! Men visst kommer du väl vara kvar på Ica ett tag till? Du MÅSTE! :D



Haha! Det gör du rätt i! :D Vill se massa härliga bilder! Speciellt om du lyckas få tag i någon pudding.. ;) HAHA :D

2010-02-01 @ 23:42:40
URL: http://plinnen.blogspot.com
Postat av: Plinn

Jaha. Okej. Inte undra på att jag då inte vet vem denna Kristoffer är! (:



Bra! (: Då känner jag mig nöjd! Susanne sa att efter hon kommit tillbaka från sin mammaledighet så var det JÄTTEmånga nya på Ica. Jag vill ju ha kvar alla er när jag kommer tillbaka (:



Jaaa.. Du måste! :D



Huvudvärken är nog det värsta. Men förhoppningsvis så går den också över snart. Jag brukar sällan, sällan vara sjuk (: peppar, peppar



Oh. Snart åker du ju! :D Redan tisdag idag. Har du resfeber ännu? :) Jag skulle aldrig kunna åka till Thailand, tror jag inte i alla fall. Jag är så fruktansvärt flygrädd och det har bara blivit värre! Förut var det ingenting.. Men nu blir det bara värre och värre! :(



Puss

2010-02-02 @ 15:15:24
URL: http://plinnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0