Ojsan!

Nu var det slarv på mig igen!

Måste bara säga att jag mår väldigt bra nu, fast det är stress inför jul å allt.
Men det är ändå lite mysigt med det hela, jag ser verkligen fram mot julafton då vi ska vara hela släkten här hemma och mysa :)
Spela lite spel med kusinbarnen osv.



Jaghar redan fått 3 julklappar :)
Igår fick jag en värdecheck på mitt jobb på 450 kr :) (julklapp från chefen)
sen idag kom en av våra stamkunder in och som alltid ger mig en kram när han kommer (fast man inte alltid vill) och så sa han att jag skulle ha en julgrupp, så jag skulle välja ut en själv. Med andra ord fick jag en fin julgrupp också.
Sen har jag fått en julklapp av våran städerska på jobbet, hon sa att jag får inte öppna förrän på julafton och så sa hon att det kom från Thailand =) Så söt May är =)

Det lönar sig ibland att vara FÖR snäll ;) haha eller inte, eller...jo jag vet att jag är en vääldigt snäll person men jag är inte för snäll, jag bara tycker om människor och är snälla mot dom som är snälla mot mig :)
Höll på att få en till julklapp av en annan stamkund också han sa idag "Jag måste köpa en julklapp till dig" och sen stod han vid brödet och sa att han köper bröd till mig och skrattar :)

Ibland älskar man bara sina kunder :)

Förlåt förmycket text:)

Kommentarer
Postat av: Johan

God Jul! Hoppas du får en riktigt fin jul.

2010-12-23 @ 05:28:35
URL: http://soulreggaeochfotboll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0