Kristianstad!!

Här händer det grejer kan man säga...
Sandras fmailj tror väl inte att jag vill komma tillbaka efter saker som händer här =) hahaha

jag måste säga att jag har haft det helt underbart här nere.
I torsdags när jag kom så fick man en bamsekram och sedan besökte vi den lilla staden :)
Jag har kännt mig som hemma när jag varit här så hit kommer jag definitivt komma tillbaka igen =)

Igår så hade Sandra fest för sina vänner och det var trevligt :) Sen hände det lite grejer och festen avslutades lite snopet men annars var det en mycket trevlig kväll :)

Idag sov vi läänge, eller okej igår sov vi längre, igår vaknade vi runt 12-13 :) och idag blev det ändå runt 11:30.
Jag fick ett sug i natt att jag ville baka vaniljbullar så idag har jag bakat :)
Nu sitter Sandra och jag med varsin dator i knät och är sociala, vi väntar på hennes släktingar som ska komma och fira henne :)
Så Skåne kommer få smaka på mina vaniljbullar :)

I morgon åker jag hem och jag ångrar lite att jag tog så tidigt tåg men kan vara skönt att komma hem hyfsat tidigt, och speciellt om det kanske blir förseningar.
Fast när jag åkte hit så var det inte s farligt.

Ooops, blev lite långt inlägg :)

Nu ska jag kanske vara lite social med dom andra, hoppas ni får en toppenkväll.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Måste ju kika in här =)

2010-12-15 @ 18:20:10
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0