Julklappar

Nu är det bara 8 dagar kvar till Julafton och alla mina julklappar är inte klara!

Igår tog jag initiativet och handlade dom första klapparna och nu har jag bara 2 kvar, eller 3 om man ska räkna med den vi alla ska ge chefen.

Så idag ska jag handla till min ena bror, han önskar sig snygga t-shirtar med något snyggt tryck på, får se vart man hittar det.
Sen är det mamma och pappa kvar men dom får ett tillsammans =)

Och jag ska iväg sen och köpa presenten till chefen.
Jag fick ansvaret i år :) jag ska bara se först hur många som ska vara med på julklappen så man vet ca hur mycket man ska lägga ut :)

Nu är det dags att göra sig i ordning, måste köpa mina sista julklappar!
Ikväll är det Julbort också :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja men idag fick jag inget han ville inte göra det eftersom hela knäet fortfarande är blått så ville han inte trigga igång det mer. kanske blir det mer den 4jan eller rehabträning :)



hoppas allt är bra med dig! lade till dig på min blglovin så jag inte missar dina inlägg :)

2010-12-16 @ 19:48:55
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0