JULAFTON!!

Hej kära läsare och God Jul till er alla.

Jag hoppas ni får en fantastisk Julafton med god mat, många fina julklappar och att du firar med dina nära å kära =)

Själv ska jag fira med släkten på mammas sida.
Det är ca 30st :)
vår familj är 5 + min ena brors sambo och deras 2 barn (+3)
Sen min ena kusins fmailj som är 5st
En annan kusins familj som är 3
Samma sak med den 3:e kusinen
Och min fjärde kusin kommer själv.
Sen men moster å hennes man
mormor och morfar

Okej 24 stycken men det är ganska många ändå =)

Jag längtar till alla är på plats.

Nu ska jag baka en julkaka så vi har något att äta till kaffet :)

Hoppas ni får en bra julafton.
Många varma kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0