FINAL!!!

Nu är kursen slut =/
Jag känner både glädje och att det är tråkigt.
Lyckan är väl att jag slipper känna stress med allt och att jag känner att jag har mer tid åt jobbet.
Det tråkiga är att man inte får träffa alla härliga människor igen, man kan inte byta idéer med varandra osv, eller okej, vi har fått en mail-lista så man kanske kan dra ihop något nån gång =)

Väl på kursen idag så fick jag redovisa en hemuppgift och det gick kalas :)
Efter att några till hade redovisat så var det fika.
Jag jag precis hade kommit till bordet så får man en fråga.
ursäkta, jag måsta fråga dig, tränar du nånting?
Ja det gör jag :)
Ja det syns nästan, du har kraftiga, vältränade underarmar, kör du mycket på gym?
Jag tittar lite på mina underarmar och säger
Neej, jag spelar fotboll vilket jag har gjort i 16 år och har precis börjat spela volleyboll igen, som jag har spelat förut.
hmm, fotboll, då borde du väl ha tränat fel :)
Haha, men jag är målvakt fast laget kör lite styrketräning också
Ja, vi ville fråga, men dom andra sa att jag inte skulle fråga (fanns väl risk att det skulle bli pinsamt)för det syns att du tränar
Ja om man inte frågar får man ju inget svar :)

Hahaha, undrar om man ska ta det positivt eller negativt;)
Fast som jag förstod det så skulle jag ta det positivt.
Det är ju kul att det syns att man tränar :)
Fast jaghar aldrig tidigare hört att jag har kraftiga underarmar hahaha :)


(en av bilderna från fotograf Tommy) :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är nog bara att tacka o ta emot. Himla snygg bild på dig gumman!!

Tden går otroligt fort och idag är det ju exakt en vecka , wiiiie :)

Det löser sig. Packning är inget kul med det går haha-

Puss

2010-12-02 @ 04:15:38
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0