Fotografen

Hej gott folk!

Igår jobbade jag, tänkte känna efter och se hur länge jag orkade jobba, men det kändes mycket bättre på eftermiddagen så jag körde på :)
Efter jobbet åkte jag till min morfar som fyllde år.
Min present var att åka med hans bild till en biltvätt och göra rent den :) han blev mycket glad.
Sen skulle jag få fika där men fick höra att kusinerna var på väg så jag, mormor och morfar väntade på dom.
Vi väntade och väntade, tydligen hademin moster sagt att kusinerna var på väg redan vid 15:30 men tiden gick, klockan blev 18, klockan blev 18:30, klockan blev 19...jag kände att jag hade inte tid att vänta längre så jag fick ingen fika :( (vi trodde ju som sagt att dom skulle komma inom en snar framtid så därför kunde jag vänta, men det lönade sig ju inte) Men när jag precis har lämnat morfars tomt så kommer dom, tyvärr kunde jag inte vara kvar, var tvungen att göra mig i ordning för att åka till Nacka och se när Mannerz spelade på en privat tillställning, men jag åkte dit och var deras fotograf.

Med andra ord var jag där igårkväll.
Killarnas första akt var väl okej men inte så fartfylld, andra akten då rörde det sig på dansgolvet, folk kom upp och dansde loss och var glada =)
Fick några bra bilder ändå.

I morgon är det ju Valborg, vad ska ni hitta på?

Själv ska jag till sjöstaden på lite party :) Träffa härliga människor bland annat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0