Match time

Nu är helgen äntligen över.
Varför säger hon så tänker ni,
jo jag har nämligen jobbat hela helgen så det är just därför.

Idag har jag jobbat å sen blev jag avbytt av Haga förjag skulle spela match.
Skrev i något tidigare inlägg att jag inte ville spela matchen och nu kan jag berätta varför.

Sist vi mötte SK Iron så ledde vi med 10-0 i halvlek och jag hade hur tråkigt som helst, jag fick väl max 5 hemmåtpassningar eller nåt. Vi vann matchen med 19-0. Så ni kanske förstår varför jag inte var så taggad på att stå.
Men idag var vi hyfsat taggade ändå, men sen när vi väl började spela så stod vi mest och kollade på bollen.
Spelade inte bra tycker jag.
Men vi vann tillslut med 9-0. Idag fick jag väl mer att göra,men fick inget skott på mål dock. men men en helt okej match.
På torsdag har vi en ännu viktigare match, vi ska möta lidingö.
Om ni kommer ihåg så fick jag otroligt mkt beröm efter den matchen sist, det stod ju lite om mig i Lidingö tidning samt vallentunasteget.
Man kan hoppas att jag gör en minst lika bra match, har stor press på mig =)

Ni kan kolla in vad det stod HÄR

Nej nu ska jag se Mannen under trappan.
puss på er


Kommentarer
Postat av: Leia

Så bra, hoppas förkylningen går över snart. :D

Det är bara bra här.



Vad gör du?

2009-09-27 @ 22:42:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Malin

ja nu börjar förkylningen lätta lite.



Idag fick jag äran att vara ledig så just nu gör jag inget.

Men tänkt enog kanske ta mig ut på stan en sväng och se om man kanske hittar något kul =)

Vad gör du själv? =)

kramar

2009-09-29 @ 12:24:22
URL: http://granaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0