Hosti hack

Idag vaknade jag med lite ont i halsen =(
Allitd denna hals.
Jag har ofta ont i halsen, det är iaf vadjag själv tycker.



Jag var snäll och jobbade 7-9 åt susanne på jobbet för att hon skulle få lämna sin dotter på dagis.
Åkte hem strax efter 9 och åt "mellanmål".
Åkte vidare mot Liljeholmen för att hälsa på ena kusinen som skulle hitta ett par snygga bågar till mig :)


(så här såg mitt jobb ut innan någon åkte in med nån stor arbetsmaskin (typ traktor) och hoppades på att få pengar, nu är butiken större och finare ) =)

Har ett par på mig nu, har nämligen fått tagit hem och prova ut några.
Har 4 st som jag går runt med här hemma.
Alltid lika svårt att välja, men förhoppningsvis får jag hjälp av familj å vänner att välja =)

 
(dessa bågar är inget jag har här hemma, bilden tagen från google)

Har även lagat en god middag idag.
Blev lite kyckling med purjo, paprika, morot, ingefära å lite lime,och ris till.
Det var mums =)
I morgon fårman matlåda också :)



Skippar träningen idag pga min hals,måste bli helt frisk först.
Har match på söndag men vill egentligen inte spela, men det tar jag nån annan dag =)



Sitter nu i soffan å kollar på tv. samt kollar på sportbladet och ser att AIK ligger under med 3-1 å DIF spelar just nu 0-0 men hoppas självklart på ett mål till DIF =)
Har min far bredvid mig å hanhar jätteont i munnen pga tandvärk =( stackarn.
Han lider verkligen, å jag kan tyvärr inte säga att jag vet hur det känns.



Slut på skrivandet för tillfället.
Ha det toppen

Kommentarer
Postat av: Madde

Men MAlin! Nu har du ju en blogg! Då får du ju ta 4 bilder med de olika glasögonen så får vi trogna bloggläsare rösta!



kom igen nu!

kram!

2009-09-25 @ 18:25:25
URL: http://madze.blogg.se/
Postat av: Leia

Hej där!

Hur är det med dig? =)

2009-09-27 @ 11:33:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0