Fullt upp

Här vare dåligt!

Har iofs inte hänt så mycket heller.
Jobbat på som vanligt.
I tisdags var det träning och Sandra kom upp för första gången :) det var kul =)
idag var det brandövning på jobbet.
Var väl halvkul men visst är bra att lära sig.
Dock gjorde jag denna övning förra året och trodde att jag inte behövde göra det i år igen så jag kunde ställa upp att jobba nån timma åt dom som skulle göra utbildningen istället.
Först fick jag sitta i kassan sen blev det visst att jag skulle gå på utbildningen.


I morgon fyller Frida år också =)
Ska åka hem till henne och Tove och äta middag. vet ej om min bror är hemma men vi åker ju självklart till honom också för han bor ju där han också =)

Ha det gött..
Hörs säkert i morgon

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0